
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Apr.2025, 13:40
Dostupna je procena hrvatske investicije u online oglašavanje za 2024. – pridružite se zajedničkoj analizi u Uraniji uz IAB Croatia
April donosi novo izdanje IAB Discoveryja, edukativnog serijala u organizaciji IAB-a Croatia koji predstavlja važan korak prema sistematskom razvoju digitala u Hrvatskoj. Svaki mesec nova tema, svaki mesec konkretna rešenja i uvidi, svaki mesec korak napred u razvoju nacionalnog digitalnog tržišta, a ovog puta fokus je na jednom od najvažnijih aspekata digitalnog tržišta – online media AdExu, odnosno proceni hrvatske investicije u online oglašavanje u 2024. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Kako se razvija hrvatsko online oglašivačko tržište, koje su kategorije zabeležile rast te koji nas trendovi očekuju u godini pred nama – samo su neka od pitanja na koja će odgovoriti Behind the Numbers: IAB Croatia Online Media AdEx 2024, koji će biti održan 23. aprila u 16 sati u zagrebačkoj Uraniji. Niz sadržaja i aktivnosti predvodit će članovi radne grupe za IAB Croatia online media AdEx: Vjekoslav Srednoselec (dentsu Croatia), Saša Milinović (OMD), Boris Zatezalo (Aleph), Marijan Mihić (Advans Adria), Matej Sever (Ipsos).
Na ovom ekskluzivnom događanju biće predstavljeni već objavljeni najnoviji podaci iz online media AdExa za 2024. godinu, uz analize i uvide ključne za sve učesnike digitalnog tržišta – oglašivače, agencije i medije. Učesnike očekuje nekoliko kratkih segmenata koji će završiti ugodnim opuštenim druženjem:
Broj mesta je ograničen, a svoje mesto možete rezervisati na linku
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...