Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Jun.2020, 12:11

Don’t Do It – Kompanija Nike promenila čuveni slogan zbog rasizma u SAD

Oglas, koji je kreirala agencija Wieden + Kennedy, sadrži poruke: “Nemojte se pretvarati da u SAD nema problema. Nemojte ignorisati rasizam. Nemojte tražiti izgovore i misliti da vas se ne tiče. Nemojte samo sedeti i ćutati. Nemojte misliti da ne možete ništa promeniti, jer smo svi deo promene…”.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.