Dobiti poverenje potrošača je najveći uspeh moderne kompanije, ovaj primer bi svi trebalo da slede

Izvor: Kurir, 01.Sep.2017, 12:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dobiti poverenje potrošača je najveći uspeh moderne kompanije, ovaj primer bi svi trebalo da slede

Na tržištu prepunom konkurencije, klijenti vernošću nagrađuju one brendove koji su to po njima zaslužili. To posebno važi za sfere sa stalno prisutnim modernizovanjem načina poslovanja i obaveznim praćenjem svetskih trendova industrije. Turizam je jedna od tih sfera, stalno se razvija i proširuje.

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.