ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Maj.2024, 15:28

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Da bi pokazala moć svog pametnog telefona Xiaomi 14 Ultra, kompanija Xiaomi je u Srbiji sprovela eksperiment kojeg niko nije bio svestan…
Želeli su da saznaju da li je za dobru fotografiju bitniji fotograf, ili telefon kojim se fotografiše.
Zato su doveli jednog od „najvećih svetskih fotografa“, Masimilijana Toskanelija i dali mu Xiaomi 14 Ultra. Onda su pozvali sve zainteresovane da dođu u TC “Galerija”, poziraju poznatom fotografu i tako kompaniji Xiaomi pomognu da jednom zauvek razreši ovu dilemu…

Đorđe, zašto ste se odlučili za baš ovakvu kampanju, koja je po svom karakteru inovativna i neobična?
– Sebe smatram za marketing disruptora i taj mindset...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.