[CANNES LIONS 2021] VLADIMIR MITROVIĆ, Ovation BBDO: „Gužva na ovogodišnjem festivalu u Kanu će biti dvostruko veća!”

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021, 13:59

[CANNES LIONS 2021] VLADIMIR MITROVIĆ, Ovation BBDO: „Gužva na ovogodišnjem festivalu u Kanu će biti dvostruko veća!”

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Vladimiru Mitroviću, Creative Director-u agencije Ovation BBDO…Razgovor vodio Nenad Danilović

Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival?

– Ne, ove godine nismo prijavljivali radove na Cannes Lions. Iskreno, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << to nam nije bio ni fokus. Godinu smo posvetili radu na našim brendovima, za koje smo kreirali neke jako zanimljive kampanje za koje mislimo da će značajno podići nivo njihove komunikacije. Cannes će doći, prirodno.

Imate li svoje favorite među kampanjama posmatrano na svetskom nivou? Ako imate, navedite te kampanje i dajte svoje obrazloženje zašto u tim kampanjama vidite posebnu vrednost.

Bodyform / Libresse – #Wombpainstories

www.dandad.org/awards/professional/2021/234334/wombpainstories

Već nekoliko godina unazad Bodyform razbija besmislene tabue ulepšanog reklamnog prikazivanja bazične svrhe ovog proizvoda i otvoreno, suptilno i iskreno obrađuje teme, osećanja i stanja kroz koja svaka žena prolazi. Divan primer kako jedan brend postaje svestan svoje uloge u životima svojih korisnica.

Burger King – The Moldy Whopper

Volim da mislim da je ova kampanja na neki način inspirisana legendarnom Dove „Real Beauty“ kampanjom. Nemamo se čega stideti ako je sve lepo i prirodno, pa eto ni buđi, kao što Burger King ističe ovim svedočenjem prirodnog „raspada“ svog „prirodnog“ burgera.

Reddit – SuperbOwl

Jako lep primer kako, nakon cele priče oko GameStopa-a na Wall Strteet-u, Reddit, na najkomercijalnijem mogućem medijskom prostoru u Americi, plasira jedan kratak i potpuno atipičan podsetnik da je sve moguće ako se dovoljno ljudi okupi oko jedne ideje i jednog zajedničkog cilja.

IKEA – Buy with your time

U duhu svoje višegodišnje sustainability komunikacije IKEA ponovo pokazuje koliko je važno ne uzimati stvari, u ovom slučaju vreme, zdravo za gotovo. Ovom kampanjom spušta ideju održivosti i recikliranja, u prenesenom značenju, na najkonkretniji i za svoje kupce potpuno osvežavajući način, pokazujući tako koliko je brendu važan svaki trenutak u njihovim životima.

Da li ste registrovali neke promene u organizaciji ovogodišnjeg Cannes Lions festivala? Kako ocenjujete te promene? Šta vam vaša intuicija govori, da li će biti povećano prisustvo agencija iz celog sveta sa svojim radovima na predstojećem festivalu? Da li očekujete bolju ili lošiju ponudu radova agencija, u kvalitativnom smislu?

– Ne verujem da se moje projekcije razlikuju od onih, očiglednih. Cannes će ove godine, razumljivo, biti i on-line što će ga učiniti dostupnijim široj publici a prisustvo agencija, tačnije radova, će sigurno biti povećano jer su, zbog prošlogodišnjeg ne održavanja festivala, obuhvaćene dve godine. Što se kvaliteta radova tiče, videćemo.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[CANNES LIONS 2021] IVAN JANIČIĆ WESTERVEEN, Saatchi & Saatchi Beograd: „Verujem da će u Kanu biti odličnih radova, možda manje, ali utoliko vrednijih“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2021, 12:54

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Ivanu Janičiću Westerveenu, Creative Director-u agencije Saatchi & Saatchi Belgrade…Razgovor...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.