Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2021, 12:54

[CANNES LIONS 2021] IVAN JANIČIĆ WESTERVEEN, Saatchi & Saatchi Beograd: „Verujem da će u Kanu biti odličnih radova, možda manje, ali utoliko vrednijih“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Ivanu Janičiću Westerveenu, Creative Director-u agencije Saatchi & Saatchi Belgrade…Razgovor vodio Nenad Danilović

Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival?

– Nažalost ove godine ne učestvujemo na festivalu, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prošlogodišnja situacija je uslovila da svoje kapacitete usmerimo u drugom pravcu.

Imate li svoje favorite među kampanjama posmatrano na svetskom nivou? Ako imate, navedite te kampanje i dajte svoje obrazloženje zašto u tim kampanjama vidite posebnu vrednost.

– Ima kampanja koje zavređuju pažnju i odličnih ideja. Navijam za kampanju Mouldy Whopper koja je ako se ne varam već na šortlisti za titanijum. Ovu kampanju za Burger King realizovao je Rumunski Publicis u saradnji sa još nekoliko agencija i ona dokazuje da sa dovoljno rada, volje i kreativnosti čak i ovaj „naš“ deo sveta može da postigne globalne rezultate.

Da li ste registrovali neke promene u organizaciji ovogodišnjeg Cannes Lions festivala? Kako ocenjujete te promene? Šta vam vaša intuicija govori, da li će biti povećano prisustvo agencija iz celog sveta sa svojim radovima na predstojećem festivalu? Da li očekujete bolju ili lošiju ponudu radova agencija, u kvalitativnom smislu?

– Bilo je dosta priče oko toga da li će se Kan održati uživo ove godine. Smatram da je polemika oko ovoga suvisla. Festival mora pokazati da je svestan situacije u kojoj se svet nalazi i delati u skladu sa tim. Verujem da će biti odličnih radova, možda manje, ali utoliko vrednijih. Pandemija je postavila ogroman izazov pred čitavu kreativnu industriju, i samo oni koji su pokazali talenat i snagu da tokom nje pokažu zašto smo i dalje relevantni zaslužuju da opstanu.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.