Bronzani Effie za kompaniju Bambi

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2017, 11:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Bronzani Effie za kompaniju Bambi

Najprestižnija nagrada za marketing pripala Plazma Mini Mini kampanji ,,Čik prestani da se zabavljaš’’

Kampanja ,,Čik prestani da se zabavljaš’’ osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju za Plazma Mini-Mini kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.

Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu, najprestižnijem svetskom priznanju za efektivnost u marketingu, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << proglašeni su 15. juna u hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu. Plazma je ponosna što svakom novom nagradom potvrđuje svoj neprikosnoveni kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga stigla je upravo na 50.rođendan omiljenog domaćeg brenda.

,,Velika je čast da u prvoj godini Effie nagrada, jedna pripadne i Plazma brendu. Ova nagrada je potvrda kako jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmlađuju brend i otvaraju vrata mlađoj ciljnoj grupi – tinejdžerima.’’ istakla je Aleksandra Savić, Senior Brend Menadžerka.

Effie Awards festival organizovan je prvi put ove godine u Srbiji, uz podršku udruženja IAA Serbia. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.