Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Okt.2019, 13:41

Brankica Janković: Paziti na sadržaj reklama

Brankica Janković: Paziti na sadržaj reklama

Kako se navodi u saopštenju, kroz pritužbe i praksu poverenika uočeno je da su pojedine reklame podržavale obrasce ponašanja koji su zasnovani na ideji o podređenosti i nadređenosti polova, a nisu retke ni reklame kojima se podržavaju i podstiču stereotipi prema starijima.

U saopštenju se navodi da istraživanja pokazuju kako je učinak oglašavanja na stavove i ponašanje vrlo snažan, posebno kod dece i mladih, kao i da reklame oblikuju javnost kroz promovisanje određenih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << životnih stilova koji se usvajaju kao obrazac ponašanja.

Poverenica je navela da nije retkost da se žena u pojedinim reklamama prikazuje kao domaćica, ili kao roditelj koji jedini ume da zameni pelenu ili uključi veš mašinu, ili je oskudno odevena uz lascivne poruke i dvosmislene tekstove, dok su muškarci često prikazani kao uspešni poslovni ljudi, sportisti i vlasnici automobila.

Kako se navodi, uočljivo je da se starije osobe prikazuju retko, a proizvodi koje reklamiraju uglavnom su lekovi, medicinska pomagala, kao i druga medicinska sredstva.

Umesto da se utiče na razgradnju stereotipa i predrasuda, pojedinim reklamama se, naprotiv, oni podržavaju i podstiču„, navodi se u saopštenju.

Izvor: FoNet

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.