BetterMedia Srbija: Rad na unapređenju medijskog integriteta u Srbiji

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Jun.2016, 13:44   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BetterMedia Srbija: Rad na unapređenju medijskog integriteta u Srbiji

U okviru projekta „BetterMedia Srbija“ u Novom Sadu je održana treća u nizu tribina namenjena građanima, novinarima i oglašivačima, koje je organizovala NVO Centar za transformaciju medija u partnerstvu sa Misijom OEBS-a.

U tribinama učestvuju generalna sekretarka Saveta za štampu, Gordana Novaković, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe, Vanda Kučera i predstavnik Centra za transformaciju medija, Miloš Stojković.

„Etika u oglašavanju, odnosno transparentno, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << istinito i odgovorno komuniciranje je veoma važno, kao i samo medijsko okruženje, jer sve to zajedno utiče direktno i na potrošače i oglašivače i agencije”, istakla je Vanda Kučera, i dodala: „Naša korporativna filozofija podrazumeva rad na unapređenju poslovnog okruženja, zakonskih regulativa i standarda u medijskoj industriji. Mi to činimo najpre kroz etičku komunikaciju koju kreiramo, ali i kroz učestvovanje u izradi zakonskih akata, edukaciju, kako medija i relevantnih udruženja tako i šire javnosti, i kroz inicijativu za osnivanje samoregulatornog tela u Srbiji.”

„BetterMedia Srbija projekat svodi se na četiri ključne reči: edukacija, debata, interakcija i transformacija. Osnovna ideja je uključiti građane i civilno društvo u zajedničku borbu za bolje medije, insistirajući na tome da su građani kreatori medija, a ne samo pasivni konzumenti. Publika svojim ponašanjem i reagovanjem na medijske sadržaje zaista može da utiče na kvalitet onoga što se u njima nalazi”, rekao je Miloš Stojković, predstavnik Centra za transformaciju medija, koji je inicijator projekta u Srbiji.

Projekat BetterMedia pokrenut je u Srbiji 2015. godine u nameri da građane upozna sa medijskom scenom i regulatornim okvirom, ali i da obezbedi direktan kanal komunikacije između građana i kreatora medijske politike i sadržaja i samim tim doprinese unapređenju medijske slike u Srbiji. Centar za transformaciju medija je osnovao portal www.bettermedia.rs, a otvorio je i kanale komunikacije na društvenim mrežama, sa ciljem da građani kažu šta žele od medija i kako bi oni doprineli tome da medijski sadržaji budu po njihovoj meri.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.