Ascend 2030: Nelt Grupa započinje novi petogodišnji strateški ciklus

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Jun.2025, 14:47

Ascend 2030: Nelt Grupa započinje novi petogodišnji strateški ciklus

Strategija predviđa ulaganja od preko 400 miliona evra u infrastrukturu, digitalnu transformaciju, jačanje organizacije i akvizicije proizvodnih i distributivnih kompanija na tržištima na kojima Grupa posluje.

Nakon uspešno realizovanog ciklusa „Accelerate 2025“, nova faza donosi fokus na dodatno osnaživanje organizacije, akvizicije, digitalizaciju poslovanja, uvođenje naprednih AI rešenja i snažnu ESG agendu.

Strategiju je, u hotelu Hilton >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Beogradu, pred 250 menadžera Nelt Grupe, predstavio Izvršni Odbor Nelt Grupe, uključujući potpredsednike kompanije za tržišta Srbije, Adria regiona, Afrike i Neltovih brendova, kao i izvršnih direktora finansija, ljudskih resursa, informacionih tehnologija i strategije i transformacija.

„Prethodni strateški ciklus bio je veoma uspešan za nas. Na temelju tog uspeha, „Ascend (Uspon) 2030“ trasira narednu fazu našeg razvoja. Kroz investicioni plan od 400 miliona evra u narednih pet godina imamo ambiciju da dodatno ojačamo našu lidersku poziciju u distribuciji, proširimo portfolio naših brendova i povećamo kapacitet logističkih usluga“, naglasio je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, koji na ovoj poziciji obeležava godinu dana mandata.

ASCEND 2030 – NARATIV

„Ascend 2030“ je novo poglavlje u poslovanju Nelt Grupe i simbolizuje ambiciju kompanije da se uzdigne na još viši nivo efikasnog, odgovornog  i održivog poslovanja. Iz ubrzanja, koje je Nelt Grupu fokusiralo na transformaciju, širenje, i rast prihoda, uspon simbolizuje sledeću fazu koja zahteva jačanje organizacije i podizanje kompetenci, procesa i tehnologija.

CILJEVI I PREDUSLOVI „ASCEND 2030“ STRATEGIJE

Ciljevi „Ascend 2030“ strategije su održivi i ubrzani rast prihoda Nelt Grupe na više od 2 milijarde EUR kroz investicije, akvizicije, nova partnerstva i brend inovacije.

Kako bi ciljevi bili ostvareni, nova strategija se fokusira na preduslove za uspeh, a to su: građenje razvojnog mindseta, simplifikacija i standardizacija procesa, građenje ključnih kompetenci, automatizacija logističkih operacija, implementacija SAP 4 Hana ERP sistema,  digitalizacija, i razvoj ljudi i talenata.

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

RTL Grupa kupuje Sky Deutschland

Izvor: Capital.ba, 27.Jun.2025, 13:49

LUKSMEBURG – RTL Grupa je dogovorila kupovinu Sky Deutschland za 150 miliona evra, što je najveći poslovni poduhvat ove kompanije, a ugovor uključuje mogućnost dodatne isplate do 377 miliona evra ukoliko cijena dionice RTL-a poraste iznad 41 evra u narednih pet godina. “Ovaj spajanje stvara dvije...

Nastavak na Capital.ba...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.