Agencija Action Global Communications predstavila novi vizuelni identitet i imenovala novog generalnog direktora

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Feb.2017, 08:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Agencija Action Global Communications predstavila novi vizuelni identitet i imenovala novog generalnog direktora

Ubrzani rast tražnje za digitalnim PR-om na tržištima u razvoju u Rusiji, centralnoj i istočnoj Evropi, na Bliskom istoku i u severnoj Africi uzrokuje transformaciju PR strategija

Međunarodna mreža PR agencija Action Global Communications je objavila uvođenje novog, svežeg i jednostavnog korporativnog vizuelnog identiteta koji odražava stratešku transformaciju ove kompanije, na čijem je od sada čelu i novi generalni direktor Kris Hristodulu (Chris Christodoulou), koji je preuzeo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tufunkciju od osnivača grupe Tonija Hristodulua (Tony Christodoulou).

Kao vizionarska regionalna mreža u oblasti komunikacija, koja je osnovana pre 45 godina, Action se od početka orijentisao na tržišta u razvoju, pa je danas jedna od vodećih nezavisnih mreža u oblasti komunikacija u Rusiji, ZND, u zemljama Baltika, istočnoj Evropi, na Balkanu, na Bliskom istoku i u severnoj Africi. U proteklih nekoliko godina došlo je do ubrzanog razvoja digitalnih tehnologija u ovim regionima, što se odražava i na načine pružanja PR usluga, pri čemu digitalne komunikacije sada imaju značajniju ulogu nego ikada ranije.

Novi vizuelni identitet prati jednostavan i moderan motiv koji predstavlja efektivnost i efikasnost rezultata u oblasti komunikacija koje Action ostvaruje u više od 40 zemalja i kao svoj sastavni deo uvodi novi brend posvećen digitalnim komunikacijama, Action Digital.

Kris Hristodulu (Chris Christodoulou), generalni direktor Action Global Communications, je ovim povodom izjavio: “Dok su koreni duge istorije agencije Action u tradicionalnom PR-u, svedoci smo tehnološkog napretka i razvoja digitalnih komunikacija na tržištima u razvoju. To takođe utiče na način na koji primenjujemo strategije komunikacija, gde ne samo što sve više klijenata nego ikada ranije želi digitalne PR usluge, nego traže da digitalne komunikacije igraju mnogo značajniju ulogu u odnosima njihovih kompanija sa kupcima i zainteresovanim stranama.

Uz novi vizuelni identitet i nedavno uvođenje brenda Action Digital, usluge u oblasti digitalnih komunikacija su sada sastavni deo naše osnovne ponude
.”

Iako Action zapošljava lokalne eksperte na svim tržištima na kojima posluje, grupa se sada fokusira na svoje regionalne centre u Dubaiju, Rusiji, Kazahstanu, na Kipru, u Belgiji i Alžiru. Grupa će dodatno jačati svoje centre zapošljavanjem regionalnih eksperata u oblasti digitalnih komunikacija i kreativnih talenata koji su u stanju da razvijaju lokalizovane strategije i inspirativne kampanje.

Radimo sa mnogim multinacionalnim kompanijama, pa je jasna prednost lokalnih predstavništava i lokalnih stručnjaka,“ izjavio je Kris. „Postoje značajne različitosti između tržišta na kojima poslujemo, pa je važan deo našeg posla da pružamo savete klijentima koji rade na područjima na kojima postoje kulturološke razlike kako bismo obezbedili da svojim PR aktivnostima uspešno ostvaruju svrsishodne rezultate.”

Kapacitet razgranate Action mreže za usvajanje kulturnih razlika u svakoj od zemalja u kojima posluje i dalje privlači sve više posla od Evropske unije, koja u poslednjih nekoliko godina postaje sve veći klijent za agenciju. Preko svoje kancelarije u Briselu, divizija Action Diplomacy obezbeđuje međunarodne komunikacione stručnjake koji upravljaju lokalnim projektima za posebne kampanje EU u oblasti komunikacija. Osim poslova koje obavlja u okvirima sopstvene mreže agencija, Action upravlja projektima u Japanu, SAD, Mongoliji, Panami, Brazilu, Nigeriji i mnogim drugim zemljama širom sveta.

Kris je dodao:“Sa našim talentovanim timovima širom naše mreže, naše obećanje klijentima je da ćemo im pružiti autentična i relevantna saznanja i pomoći im da ostvare smislene veze sa svojim javnostima, kao i da njihov glas postane verodostojan način izgradnje poverenja. Već je 45 godina uspeha za nama, svedoci smo evolucije PR-a i verujemo da Action ima još toliko toga da pruži.”

Agencija Action Global Communications je prisutna u Srbiji od 1996. godine, kao jedna od prvih međunarodnih PR agencijama koja je ušla na srpsko tržište. Agenciju čini tim posvećenih stručnjaka u oblasti odnosa sa javnošću i komunikacija sa lokalnim i međunarodnim iskustvom u brojnim sektorima. Action Srbija već 20 godina klijentima u Srbiji pruža kompletan opseg usluga u oblasti odnosa s javnošću, među kojima su: odnosi sa medijima, organizacija događaja, kampanje podizanja svesti, programi korporativne društvene odgovornosti, upravljanje kriznim situacijama, interne komunikacije, medijski treninzi.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.