AI i kreativnost: Kako smo se smejali i učili praveći kampanju #NajboljeOdObaSveta

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Mar.2024, 12:34

AI i kreativnost: Kako smo se smejali i učili praveći kampanju #NajboljeOdObaSveta

Sam proces kreiranja se ispostavio kao dosta zahtevan, pošto AI alati koje koristimo nisu u potpunosti savršeni i često nude potpuno neočekivane rezultate. Za to su nam nekada bili potrebni sati i sati i nekoliko ponovljenih procesa, kako bismo dobili najbolji rezultat„, naglašava Una Zabunov iz mts marketing tima.
Pri korišćenju AI za stvaranje vizualnih rešenja, često se pojavljuju neočekivane i zanimljive greške. Ponekad, kada je cilj jednostavan prikaz predmeta u određenom okruženju, rezultati su sve osim toga – od kocke transformisane u futuristički objekat do pejzaža koji više liči na scene iz naučno-fantastičnih filmova.
Naša kampanja rođena je iz ideje da simbolizujemo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.