6 reklama sa najefektnijim multikulturalnim marketinškim porukama u poslednjih nekoliko godina

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Nov.2019, 18:27   (ažurirano 02.Apr.2020.)

6 reklama sa najefektnijim multikulturalnim marketinškim porukama u poslednjih nekoliko godina

CIIM identifikuje efektivnost oglasa kada je u pitanju kulturna relevantnost, da bi pokazao kako inkluzivnost u oglašavanju rezonuje s raznolikom publikom i odmerava uticaj koji ima na lojalnost brendu, nameri kupovine i na prodaju.

U velikom istraživanju je učestvovalo više 30 000 ispitanika različitih sociodemografskih karakteristika i različitih opredeljenja, uključujući Latinoamerikance, Afroamerikance, Azijate, LGBTQ+, osobe sa invaliditetom, belce. Ispitanici su ocenjivali >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << 150 oglasa u rasponu od 0 do 200, u različitim kreativnim kategorijama.

“Nothing Comes Easy”; agencija: Grey New York za Procter & Gamble

Segment publike: Afroamerikanci

“Love Has No Labels”; agencija: R/GA za Ad Council

Segment publike: LGBTQ+

“Building a Legacy”; agencija: Conill za Nationwide

Segment publike: Latinoamerikanci

“Enciende la Cocina — Summer Meals”; agencija: Negrete Communications za Walmart

Segment publike: Latinoamerikanci

“Mother’s Day”; agencija: Lopez Negrete Communications za Walmart

Segment publike: Globalno

“Nos Vemos En Denny’s”; agencija: Conill za Denny’s

Segment publike: Latinoamerikanci

Izvor: AdWeek

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.