Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Nov.2019, 18:27 (ažurirano 02.Apr.2020.)
6 reklama sa najefektnijim multikulturalnim marketinškim porukama u poslednjih nekoliko godina
CIIM identifikuje efektivnost oglasa kada je u pitanju kulturna relevantnost, da bi pokazao kako inkluzivnost u oglašavanju rezonuje s raznolikom publikom i odmerava uticaj koji ima na lojalnost brendu, nameri kupovine i na prodaju.
U velikom istraživanju je učestvovalo više 30 000 ispitanika različitih sociodemografskih karakteristika i različitih opredeljenja, uključujući Latinoamerikance, Afroamerikance, Azijate, LGBTQ+, osobe sa invaliditetom, belce. Ispitanici su ocenjivali >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << 150 oglasa u rasponu od 0 do 200, u različitim kreativnim kategorijama.
“Nothing Comes Easy”; agencija: Grey New York za Procter & Gamble
Segment publike: Afroamerikanci
“Love Has No Labels”; agencija: R/GA za Ad Council
Segment publike: LGBTQ+
“Building a Legacy”; agencija: Conill za Nationwide
Segment publike: Latinoamerikanci
“Enciende la Cocina — Summer Meals”; agencija: Negrete Communications za Walmart
Segment publike: Latinoamerikanci
“Mother’s Day”; agencija: Lopez Negrete Communications za Walmart
Segment publike: Globalno
“Nos Vemos En Denny’s”; agencija: Conill za Denny’s
Segment publike: Latinoamerikanci
Izvor: AdWeek
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...