Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Maj.2019, 21:11

6. FMCG Brand Forum

6. FMCG Brand Forum

Šta je zajedničko kompanijama Coca-Cola, Ferrero, Google, Henkel, Destilerija Krstić, Delhaize Serbia, Mercator, Nielsen, Direct Media, Futro, Ovation, Nedeljnik i NIN? Njihovi predstavnici dolaze u Beograd iz različitih delova sveta sa najnovjim podacima o tržištima, medijskim trendovima, proizvodnim inovacijama, kreiranju digitalnih sadržaja i razumevanju i monetizaciji podataka kojima raspolažemo.

Konferencija će i ove godine okupiti više od 300 učesnika iz domaćih i regionalnih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kompanija na pozicijama direktora, direktora marketinga, menadžera marketinga, brend menadžera i menadžera kategorija u ritejl sektoru i sektoru robe široke potrošnje, kao i agencije, finansijske stručnjake, konsultante i prateću industriju.

Tomislav Čizmić, predsednik Uprave najvećeg regionalnog trgovačkog lanca Mercator i keynote govornik na ovogodišnjem skupu, daće svoj pogled na budućnost razvoja lokalnih, nacionalnih i regionalnih brendova.

Ljuba Grujić, međunarodni keynote govornik i generalni direktor novih proizvoda i negaziranih napitaka u jednoj od najvećih globalnih kompanija – Coca-Cola Europe (sa sedištem u Velikoj Britaniji) govoriće o novom i bržem talasu inovacija.

Konferenciju će otvoriti Nenad Krstić, legendarni košarkaški reprezentativac i NBA igrač, a sada vlasnik i osnivač Destilerije Krstić i rakijskog brenda Troglav.

Na posebnoj panel diskusiji o vrednosti i usmeravanju marketinških budžeta na štampana izdanja danas učestvovaće Milan Ćulibrk (glavni i odgovorni urednik, NIN) i Veljko Lalić (glavni i odgovorni urednik, Nedeljnik).

Predstavljamo agendu:

– Inspiracija: Od NBA lige do Troglav Rakije – Nenad Krstić, bivši košarkaški reprezentati vac, osnivač i vlasnik Destilerije Krstić

– Medijski trendovi u FMCG industriji – gde smo danas i u kom pravcu idemo? – Ljubica Vukčević, Insight Manager at Direct Media United Solutions

– Inovacije: Umetnost i nauka – Vesna Matijević, Associate Director, Consumer and Market Insights at Ferrero, Njujork, SAD

– Funkcionalni dizajn u službi brenda – Slavimir Stojanović, grafički dizajner, kreativni direktor, ilustrator i vizuelni umetnik, FUTRO

– Advertajzing u službi biznisa – Nikola Parun, Head of PR & Digital Media, OVATION BBDO

– Stvaranje digitalnog sadržaja i upravljanje kampanjama – Adeel Ansari, Sr. Manager Global Digital, Henkel, Nemačka

– Monetizacija podataka: Podaci su nova nafta – Ivana Šašo, Head of Insights and Data Monetization, Delhaize Serbia

– Značaj televizije – Mit i istina: TV Scena Srbije, TV auditorijum i TV oglašavanje – Silvija Atijas Ristić, Marketing Executive, Nielsen Audience Measurement

– YouTube for Action: Kako nameru pretvaramo u akciju – Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
LJUBICA VUKČEVIĆ Insight Manager DIRECT MEDIA United Solutions: 6 najznačajnijih trendova konferencije The Next Web 2019

LJUBICA VUKČEVIĆ Insight Manager DIRECT MEDIA United Solutions: 6 najznačajnijih trendova konferencije The Next Web 2019

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2019, 12:57

Već danas se dve trećine celokupne internet kupovine obavlja preko mobilnog telefona. Ovom trendu značajno doprinose društvene mreže koje osim što pojačavaju želju za posedovanjem artikala time što ih prikazuju svojim korisnicima, sada pružaju i mogućnost momentalne kupovine. Ono što će...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.