21. SEMPL, MADDIE READTS: „Od lajkova je važnije kako je sadržaj primljen“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Avg.2019, 14:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

21. SEMPL, MADDIE READTS: „Od lajkova je važnije kako je sadržaj primljen“

Pri tom Maddie Raedts, osnivač i glavna kreativna direktorica u agenciji za marketing uticaja IMA, svim robnim markama savetuje da na svim platformama budu autentične.

Pod autentičnošću mislim pre svega na to da se influenserima, sa kojima robne marke sarađuju, dozvoli da se sa svojim ciljnim grupama povežu na način koji je za njih najadekvatniji. Pri tome je važno da je sadržaj pripremljen i objavljen tako da odgovara platformi, u suprotnom mogu i posledice >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << biti negativne, kako za robnu marku, tako i za influensera,“ kaže gospođa Raedts, jedan od ključnih govornika 21. konferencije medijskih trendova SEMPL, koja se održava u četvrtak i petak, 28. i 29. novembra u Portorožu.

Više od hiljadu trista učesnika ovogodišnje konferencije SEMPL na nastupu Maddie Raedts moći će da sazna, da li marketing utiče na nešto, što je to nešto odgovarajuće za svaku robnu marku, koje platforme su najadekvatnije za kampanje marketinga uticaja odnosno koje su možda nedovoljno obuhvaćene strategijama komunikacije. Na primerima dobre prakse robnih marki kao što su Under Armour, Booking.com, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Revolve, Daniel Wellington i drugih odaće nam trikove, pomoću kojih kampanja marketinga uticaja može biti uspešnija i koje parametre za merenje uspešnosti marketinga uticaja treba koristiti.

28. i 29. novembra u Portorožu sigurno će biti dovoljno dobrog sadržaja za objavljivanje na različitim društvenim mrežama, ali i prilika za susrete sa influenserima. Srdačno ste pozvani!

Brze prijave za 21. SEMPL su na raspolaganju već za 190 evra.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.