
Izvor: Preko ramena, 10.Apr.2012, 13:24 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Predizborni marketing: Između piva i partija - Politički marketing
Amerikanac P. Kotler, je još pre balkanskog političkog pluralizma, definisao sličnosti političkog marketinga sa marketingom proizvoda i usluga. Po njemu, u politici najpre se mora razviti ličnost, odnosno imidž „robne marke”, zatim dobiti dozvolu stranke iliti imidž preduzeća, proći kandidacioni postupak - test trzišta, obaviti predizbornu kampanju – propagandu i distribuciju, pa biti izabran, odnosno ostvariti tržišni udeo i na kraju ciklusa biti ponovo izabran tj. ostvariti ponavljanje prodaje lojalnosti.
Pogledaj vesti o: Pivo
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preko ramena. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preko ramena. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.