Izvor: SrbijaNet.rs, 24.Avg.2010, 21:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Najviše pivopija transformiše se u 'Еgzibicionistu' i 'Smarača'

U Srbiji se većina ljudi kada popije „čašicu više“ ponaša kao "Egzibicionista“, pokazalo je istraživanje koje je kompanija Ujedinjene srpske pivare sprovela na Beer Festu, u okviru širom sveta čuvene Hajneken kampanje odgovorne konzumacije piva „Prepoznaj znake“ (Know the Signs). Od 2.684
Pogledaj vesti o: Beer fest

Nastavak na SrbijaNet.rs...






Povezane vesti

U šta se transformiše nacvrcani pivopija

Izvor: Mondo, 24.Avg.2010

U Srbiji se većina ljudi kada popije čašu više ponaša kao "egzibicionista“, pokazalo je istraživanje koje je kompanija "Ujedinjene srpske pivare" sprovela na Beer Festu, u okviru "Hajneken" kampanje odgovorne konzumacije piva "Prepoznaj znake“ (Know the Signs).

Nastavak na Mondo...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaNet.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaNet.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.