MOĆNU KOMPANIJU UNIŠTILA JEDNA POGREŠNA REKLAMA: Odluka da ih promoviše ČUVENA INFLUENSERKA koštala je gigant dominacije na tržištu

Izvor: SrbijaDanas.com, 19.Jun.2023, 14:17

MOĆNU KOMPANIJU UNIŠTILA JEDNA POGREŠNA REKLAMA: Odluka da ih promoviše ČUVENA INFLUENSERKA koštala je gigant dominacije na tržištu

Bad lajt pivo je izgubilo primat na tržištu nakon dvadeset godina dominacije.

Uništila ih je samo jedna reklama. Najprodavanije pivo u SAD više nije američko, a Bad lajt je izgubio ovaj primat nakon 20 godina.

Novi "kralj" pivskog tržišta je meksičko pivo Modelo, koje je u četiri nedelje do 3. juna prodalo najviše napitka od >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << hmelja, zauzevši 8,4 odsto tržišta u maloprodaji, dok je Bad lajt pao da drugo mesto sa udelom od 7,3 odsto, prenosi CNN.

Ako ove rezultate sagledamo iz perspektive zarada, stvari su još gore za Bad lajt, pošto je prihod od prodaje ovog piva u pomenutom periodu mesečno pao za 24,4 odsto, dok je prihod od piva Modelo porastao za 12,2 odsto.

Kompaniju Anhojzer-buš, koja proizvodi Bad lajt, je skupo koštala odluka da popularno američko pivo reklamira uz pomoć transrodne influenserke Dilan Malvani.

Neki ugledni konzervativni lideri i desničarski mediji su napali Anhojzer-buš zbog ove reklame, a prodaja Bad lajta je u poslednjih nekoliko nedelja padala za oko 25 odsto na sedmičnom nivou.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.