Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jul.2025, 15:47

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SKOPJE: „Smooth School of Life“ Skopsko Smooth za Pivara Skopje

IDEJA I NJENI EFEKTI. Kampanja „Skopsko Smooth School of Life“ osmišljena je kako bi proslavila nefiltriranu stvarnost muzičkih festivala, pretvarajući uobičajene festivalske izazove u dragocene životne lekcije. Kao ponosni sponzor D Festa, Skopsko Smooth je želeo da pokaže posetiocima festivala da iskustva poput natopljenih šatora, blatnjavih cipela i ograničenog budžeta nisu samo prepreke, već sastavni deo doživljaja koji nas oblikuju i obogaćuju život. Ključna poruka kampanje, „Dolaziš zbog muzike. Učiš o životu.“, snažno je odjeknula kod publike, učvrstivši Skopsko Smooth kao ultimativnog festivalskog saputnika i podstičući značajnu interakciju sa brendom.
Kroz kampanju „Smooth School...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.