
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jul.2025, 15:47
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SKOPJE: „Smooth School of Life“ Skopsko Smooth za Pivara Skopje
IDEJA I NJENI EFEKTI. Kampanja „Skopsko Smooth School of Life“ osmišljena je kako bi proslavila nefiltriranu stvarnost muzičkih festivala, pretvarajući uobičajene festivalske izazove u dragocene životne lekcije. Kao ponosni sponzor D Festa, Skopsko Smooth je želeo da pokaže posetiocima festivala da iskustva poput natopljenih šatora, blatnjavih cipela i ograničenog budžeta nisu samo prepreke, već sastavni deo doživljaja koji nas oblikuju i obogaćuju život. Ključna poruka kampanje, „Dolaziš zbog muzike. Učiš o životu.“, snažno je odjeknula kod publike, učvrstivši Skopsko Smooth kao ultimativnog festivalskog saputnika i podstičući značajnu interakciju sa brendom.
Kroz kampanju „Smooth School...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...