Izvor: Radio 021, 25.Dec.2019, 21:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Broj žalbi ombudsmanu za 15 odsto povećan, najviše primendbi na izvršitelje

Zaštitniku građana u ovoj godini bio je 15 odsto više obraćanja građana nego u prošloj, a najčešće su bili iz socijalne sfere i imovinsko-pravnih odnosa, izjavio je ombudsman Zoran Pašalić.

Najviše žalbi je na postupke naplate izvršitelja zbog duga Infostanu, jer prilikom prinudne naplate angažuju advokatske kancelarije, što dodatno povećava troškove dužnicima, rekao je Pašalić u Jutarnjem programu TV Prva.

On je objasnio da je Zaštitnik građana >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << zbog toga gradu Beogradu i Infostanu uputio zahtev za odgovor da li su morali biti angažovani advokati, kao i pitanje da li Infostan ima pravnu službu i da je zakonski rok istekao u ponedeljak, ali da nije odgovoreno.

"Zato smo uputili urgenciju po hitnom postupku, sa rokom od sedam dana da odgovore, a ako to ne učine, preduzimamo mere", naglasio je Pašalić.

Autor: FoNet

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.