Digitalna pop kultura u Srbiji o otvaranju Lidla: Humor, crne boje

Izvor: Danas, 16.Okt.2018, 11:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Digitalna pop kultura u Srbiji o otvaranju Lidla: Humor, crne boje

Getty ImagesNa društveni mrežama se najviše pričalo o jeftinoj piletini iz Lidla Šta „Kosovo za poneti“, „Bitka za Lidl“ i „Popust u Lindi“ imaju zajedničko? Radi se o internet mimovima koji su preplavili društvene mreže na dan i nakon otvaranja trgovinskog lanca Lidl i male su šanse da niste videli bar jedan. Mimovi mogu da […] Članak Digitalna pop kultura u Srbiji o otvaranju Lidla: Humor, crne boje se pojavljuje prvo na Dnevni list Danas.
Pogledaj vesti o: Autonomna pokrajina Kosovo i Metohija

Nastavak na Danas...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.