Izvor: Medijski istraživački centar, 26.Okt.2011, 09:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Niški Otvoreni klub i Katarina Vučetić na MTV-ju
Društvo za razvoj dece i mladih – Otvoreni klub iz Niša i njihova promoterka manekenka Katarina Vučetić, prikupili su najveći broj glasova u okviru kampanje 'B GOOD' i biće od MTV-ja nagrađeni snimanjem i dvomesečnim emitovanjem TV spota.
Kampanju B Good finansira USAID preko Instituta za održive zajednice (ISC), a MTV je na svom kanalu i na društvenim mrežama Facebook i Twitter sproveo akciju u kojoj je više od trećine od 15 000 fanova poverenje >> Pročitaj celu vest na sajtu Medijski istraživački centar << dalo Katarini i Otvorenom klubu. Rezultati kampanje saopšteni su u prisustvu Katarine Vučetić i DJ-a Marka Milićevića Gramophonedzie, kao i u prisustvu predstavnika ISC.
Koordinator projekta Ninoslav Jovanović saopštio je da je 'MTV B GOOD društveno odgovorna kampanja realizovana kako bi se povezali mladi sa humanitarnim organizacijama u Srbiji, pre svega redovnom upotrebom društvenih mreža'. On je objasnio da su tokom leta organizacije naporno radile na promociji svojih B GOOD profila i zajedno sa MTV B GOOD 'dokazale kako intenzivnim kampanjama na društvenim mrežama može da se okupi veliki broj ljudi zainteresovanih za promene u društvu'
Katarina Vučetić izrazila je zadovoljstvo povodom uspeha u kampanji. 'Pokazali smo da društveni kapital koji svako od nas nosi može da se prelije i u društveno odgovoran rad, i da to može da se postigne uz malo truda i zahvaljujući društvenim mrežama. Uspela sam da ostvarim direktan kontakt sa svojim fanovima, a društvene mreže su pomogle meni, koliko i ja njima. U ovakvim aktivnostima vidim budućnost društveno-korisnog rada.'
U MTV B GOOD kampanji učestvovale su četiri poznate ličnosti od kojih je svaka odabrala po jednu organizaciju iz Srbije čije je ciljeve i aktivnosti podržavala tokom kampanje. Proslavljeni košarkaški as Vlade Divac je odabrao Fond Ana i Vlade Divac - HOD, glumica Sloboda Mićalović se opredelila za Društvo za zaštitu životne sredine Stara Planina, DJ Marko Milićević – Gramophonedzie je podržavao Klub Mladih Kraljeva, a model Katarina Vučetić se odlučila za Društvo za razvoj dece i mladih - Otvoreni Klub.
Kampanju MTV B GOOD je podržao USAID kroz program 'Inicijativa javnog zagovaranja građanskog društva' kojim rukovodi Institut za održive zajednice (ISC).
Nastavak na Medijski istraživački centar...