
Izvor: B92, 06.Feb.2023, 09:14
Google se pohvalio: Ovaj servis ima 50 milijardi pregleda dnevno
Servis za kratke video klipove, pod nazivom YouTube Shorts, Google je lansirao u julu 2021. godine, a od tada je zabeležio značajan rast.
Google se sada pohvalio da je YouTube Shorts prevazišao 50 milijardi pregleda na dnevnom nivou. Pre ovoga, Google je u prvom tromesečju 2022. godine objavio da je broj aktivnih pregleda vido snimaka na platformi iznosio 30 milijardi.
Iako se radi o impresivnoj >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << statistici, servis kompanije Google zapravo zaostaje za sličnim servisima koje nude Instagram i Facebook. Meta je prošlog oktobra objavila da su Reels klipovi ostvarili 140 milijardi pregleda dnevno na obe platforme.
Tokom prošle godine, YouTube je objavio da YouTube Shorts svakog meseca gleda 1,5 milijardi prijavljenih korisnika. TikTok je otkrio da ima preko milijardu aktivnih korisnika mesečno, a rekorder je Instagram sa preko dve milijarde korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou.
Google, poput drugih platformi, korisnike tera da gledaju Shorts video snimke, a od novembra su ovi klipovi dostupni za pregled na televizorima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
Guglov novi servis dostigao 50 milijardi pregleda
Izvor: Nezavisne Novine, 06.Feb.2023
Servis za kratke video klipove, pod nazivom YouTube Shorts, Google je lansirao u julu 2021. godine, a od tada je zabilježio značajan rast.