Google se pohvalio: Ovaj servis ima 50 milijardi pregleda dnevno

Izvor: B92, 06.Feb.2023, 09:14

Google se pohvalio: Ovaj servis ima 50 milijardi pregleda dnevno

Servis za kratke video klipove, pod nazivom YouTube Shorts, Google je lansirao u julu 2021. godine, a od tada je zabeležio značajan rast.

Google se sada pohvalio da je YouTube Shorts prevazišao 50 milijardi pregleda na dnevnom nivou. Pre ovoga, Google je u prvom tromesečju 2022. godine objavio da je broj aktivnih pregleda vido snimaka na platformi iznosio 30 milijardi.

Iako se radi o impresivnoj >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << statistici, servis kompanije Google zapravo zaostaje za sličnim servisima koje nude Instagram i Facebook. Meta je prošlog oktobra objavila da su Reels klipovi ostvarili 140 milijardi pregleda dnevno na obe platforme.

Tokom prošle godine, YouTube je objavio da YouTube Shorts svakog meseca gleda 1,5 milijardi prijavljenih korisnika. TikTok je otkrio da ima preko milijardu aktivnih korisnika mesečno, a rekorder je Instagram sa preko dve milijarde korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou.

Google, poput drugih platformi, korisnike tera da gledaju Shorts video snimke, a od novembra su ovi klipovi dostupni za pregled na televizorima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Guglov novi servis dostigao 50 milijardi pregleda

Izvor: Nezavisne Novine, 06.Feb.2023

Servis za kratke video klipove, pod nazivom YouTube Shorts, Google je lansirao u julu 2021. godine, a od tada je zabilježio značajan rast.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.