Izvor: BujanovackiGlas.info, 04.Sep.2017, 09:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Turistička organizacija: Priznanje Bujanovačkim zbog Škembijade
Medijski sponzor Bujanovačke fantastično je propratio sve događaje kontinuirano izveštavajući i prateći celokupni tok „Škembijade“. S obzirom na veliku čitanost i lajkove, stiče se utisak da je skoro uživo realizovan prenosBUJANOVAC, 4. septembar 2017.– Zaposleni u Turističoj organizaciji Bujanovac, na čelu sa direktorom Ametom Kadrijuom, još jedanput demonstrirali su iskustvo u organizovanju manifestacija, koje su odavno postale tradicionalne i već streme da >> Pročitaj celu vest na sajtu BujanovackiGlas.info << poprime i međunarodni karakter.
Deseta „Škembijada“ u Krševici bila je kruna dugogodišnjeg iskustva i profesionalnog pristupa pripremi, organizaciji i realizaciji proteklog događaja pored arheološkog nalazišta Kale, o čemu će se, bar povremeno, pričati do iduće godine, do jedanaestog pripremanja jela od škembića.
U Turističkoj organizaciji kažu da su zadovoljni , kako brojem takmičara, tako i brojem posetilaca.
-Mislim da je „Škembijada“ bila uspešna po svim parametrima. Svakako, pored nas, veliku zaslugu imaju naši saradnici i sponzori.
Posebno „Bujanovačke“, medijski sponzor ovogodišnje manifestacije, koji je u potpunosti opravdao ovaj epitet.
Fantastično je propratio sve događaje kontinuirano izveštavajući i prateći celokupni tok „Škembijade“. S obzirom na veliku čitanost i lajkove, stiče se utisak da je skoro uživo realizovan prenos – kaže Stanko Ikić, iz TOB.
Ikić, ujedno najavljuje da će sledeća „Škembijada“ biti još bolje organizovana i posećenija. Već se razmatraju mogućnosti za njeno organizaciono unapređenje.
Nastavak na BujanovackiGlas.info...