Izvor: JUGpress.com, 01.Feb.2024, 08:33

Kad poznate ličnosti reklamiraju igre na sreću koje su vrlo opasan porok

LESKOVAC

Reklamiranje igara na sreću je u Srbiji postalo veoma agresivno. Stručnjaci

upozoravaju od opasnosti da igre na sreću tako postanu mejnstrim i još više

potisnu opasnost koje one predstavljaju za mentalno zdravlje. Reklame za

kladionice, kockarnice i razne igre na sreću pojavljuju se na mnogim internet

stranicama i na društvenim mrežama, a ono što je itekako uočljivo poslednjih

nekoliko godina- sve više poznatih >> Pročitaj celu vest na sajtu JUGpress.com << ličnosti se pojavljuje u reklamama na televiziji.

Tako smo 2021. godine u reklami za kladionicu ,,Mozzart”mogli da vidimo tri

poznate ličnosti koje reklamiraju, a u pitanju su glumci Miloš Biković i Rade

Šerbedžija i pevačica Severina. Nešto pre njih reklamu za istu kladionicu snimio je i

slavni brazilski fudbaler Ronaldinjo, kojeg mnogi ljubitelji fudbala pamte po

bravurama u dresu Barselone i reprezentacije Brazila i koji se, u tom periodu,

našao u Beogradu specijalno zbog snimanja pomenute reklame.

Kladionicu ,,Meridian”reklamirale su pevačice Dara Bubamara i Sandra Afrika, a

zajedno sa njima se, u reklamnom spotu, pojavio i bivši golman Crvene Zvezde

Boban Bajković, a u poslednje vreme na televiziji često možemo videti i najboljeg

košarkaša NBA lige, Nikolu Jokića, koji reklamira Superbet online klađenje.

Možda i najizreklamiranija sportska kladionica od strane poznatih ličnosti jeste

kladionica ,,Soccer”koju su ranije reklamirali bivši fudbaleri Crvene Zvezde,

odnosno Rome, Fiorentine i Intera, a u pitanju su legendarni Dule Savić i Gabrijel

Batistuta, a u poslednje vreme istu ovu kladionicu izreklamirali su reprezentativac

Srbije i fudbaler Juventusa Filip Kostić, kao i prvotimac Partizana Mateus Saldanja.

Glumac Vuk Kostić i voditelj Ognjen Amidžić su, takođe, uradili reklamu za

,,Soccer”, a među prvima i to još 2020. godine reklamu za ovu kladionicu snimila

je pevačica Jelena Karleuša.

Kladionice i igre na sreću su u ekspanziji, a u prilog tome govori i broj poznatih

ličnosti koje su snimile reklame za iste. Javne ličnosti koje pozivaju na ,,okušavanje

sreće”postala je redovna pojava na televiziji. Negativna strana u celoj priči je što

su neke od nabrojanih ličnosti mnogim ljudima idoli i uzori, pogotovo mlađim, a

pozivanje na kocku ne može da se svrsta pod nešto pozitivno jer je u pitanju jedan

veoma opasan porok. (kraj)ĐS/LJS

I ovo Vam može biti interesantno

Nastavak na JUGpress.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JUGpress.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JUGpress.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.