DirectX 12 troši 50% manje energije od prethodnika

Izvor: B92, 17.Avg.2014, 16:49   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DirectX 12 troši 50% manje energije od prethodnika

DirectX neće samo učiniti da igre izgledaju bolje – Microsoft i Intel takođe su pokazali kako će smanjiti potrošnju energije za impresivnih 50 odsto.

Kompanije su ovo demonstrirale koristeći posebnu aplikaciju na Surfaceu Pro 3 skromno opremljenim sa Intel Haswell procesorom i Intel HD4400 integrisanim grafičkim čipom.

Aplikacija je renderovala scenu sa 50.000 asteroida između kojih je dolazilo >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << do sudara u svemiru. Prelazak na DirectX 12 nije samo smanjio potrošnju energije, već je i duplirao broj kadrova u sekundi.

Ključna razlika između DirectX-a 11 i 12 leži u činjenici da DirectX 12 dozvoljava da GPU preuzima obradu podataka u vezi sa objektima i proračunava sudare. Procesor je obično zadužen za ove proračune, ali njihovo prebacivanje na grafičku sada kartu dozvoljava procesoru da koristi manje energije i da se manje greje.

Naravno, to znači da grafička karata sada koristi više energije, ali je tokom demonstracije pokazano i da DirectX 12 može da renderuje duplo veći broj kadrova kada mu je dostupna snaga koju koristi DirectX 11.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.