Tramp nije dao ni cent za TV reklame: Da li će novi predsednik biti izabran na mrežama?

Izvor: NovaEnergija.net, 11.Avg.2016, 17:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tramp nije dao ni cent za TV reklame: Da li će novi predsednik biti izabran na mrežama?

Republikanski kandidat za predsednika SAD Donald Tramp nije još potrošio ni cent na televizijske reklame, dok je njegova demokratska rivalka u trci za Belu kuću Hilari Klinton potrošila 52 miliona dolara, objavio je NBC News.
Američka televizija navodi da kada se doda novac koji su za reklamiranje predsedničkih kandidata donirale političke grupe koje ih podržavaju, za kampanju >> Pročitaj celu vest na sajtu NovaEnergija.net << Hilari Klinton potrošen je 91 milion dolara, naspram osam miliona dolara koliko su dale pristalice Donalda Trampa.
Skoro 100 miliona dolara je potrošeno na predizborne TV reklame u predsedničkoj trci otkad su završeni unutarstranački izbori, ali kampanja Donalda Trampa još nije potrošila ni cent na neku reklamu“, naveo je NBC News, a preneo Rojters (Reuters).
Navodi se da, iako njujorški biznismen nije kupio termin na televizijama ABC, CBS, niti NBC, televizijskoj mreži koja je emitovala njegov rijaliti šou „Šegrt“, Tramp je uspešno koristio društvene mreže da bi dopreo do birača.
Često je postavljao postove na Fejsbuku i Tviteru koji se lajkuju i šeruju nebrojeno puta, što mu obezbeđuje besplatnu reklamu.
Prema istraživanju koje je uradila firma za analiziranje medija, vrednost pominjanja Trampa na društenim mrežama procenjena je na oko dve milijarde dolara u besplatnim reklamama, a očekuje se da do izbora 8. novembra dostigne pet milijardi dolara
Izvor: rts.rs
Pogledaj vesti o: Donald Tramp

Nastavak na NovaEnergija.net...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NovaEnergija.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NovaEnergija.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.