Zašto je Frostbite preskočio Wii U

Izvor: ITsvet.com, 10.Maj.2013, 15:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zašto je Frostbite preskočio Wii U

Kompanija DICE koja stoji iza Frostbite engine-a je objasnila zašto ova tehnologija nije podržana u okviru Wii U platforme. Prema navodima tehničkog direktora Frostbite-a Johana Andersson-a, rani testovi su pokazali da su performanse daleko od željenih. Frostbite nikada nije radio na Wii U, kaže Andreson. On je dodao da je kompanija radila neke testove koji nisu bili preterano obećavajući kada je reč o Frostbite 2 verziji engine-a i da je tada odlučeno da se više ne pokušava sa Frostbite 3. Nova StarWars igra kompanije DICE koju će izdati Electronic Arts koristi Frostbite 3 engine, kao i nastupajući naslovi Battlefield 4, Dragon Age 4 ili naredni Mass Effect.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.