Izvor: B92, 10.Feb.2017, 11:56

Wikipedija zabranila korišćenje najčitanijeg portala na svetu

Wikipedija zabranila korišćenje najčitanijeg portala na svetu

Urednici Wikipedije odlučili su da zabrane britanski "Dejli mejl" kao prihvatljiv izvor na svojim stranicama, i proglasili tu medijsku grupu 'uglavnom nepouzdanom', piše Gardijan.

Reč je o prvom slučaju zabrane korišćenja sadržaja neke medijske kuće od osnivanja ove besplatne online enciklopedije. Čak je i "Foks njuz" i " Raša tudej", čiji je sadržaj često upitan, dozvoljeno koristiti kao izvore u člancima.

Urednici su se odlučili na ovaj potez zbog reputacije >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << koju "Dejli mejl" ima kao medij - 'slabo proverava činjenice, fokusira se na senzacionalizam, pa čak i na izmišljanje', navodi se.

Iako će i dalje biti moguće postavljati linkove ka onlajn izdanjima "Dejli mejla" kada je reč o članaku o toj publikaciji ili nekom od njenih novinara, ukoliko korisnik pokuša da navede "Dejli mejl" kao izvor informacije, pojaviće se obaveštenje da ga ne bi trebalo koristiti, već da bi trebalo pronaći alternativni izvor.

Niko iz "Dejli mejla", čije je onlajn izdanje najčitaniji portal štampane publikacije na svetu, za sada nije komentarisao odluku urednika Wikipedije.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.