Izvor: ITsvet.com, 27.Jun.2015, 19:04 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Virtuelena realnost nije kao 3D
Sony želi da njegov Project Morpheus headset za virtuelenu realnost pomaže da se revolucionarizuje tržište igara i potrošio je mnogo vremena na promovisanje platforme. Neki igrači se možda pitaju da li bi se virtuelna realnost mogla pokazati kao promašaj slično kao što je bio slušaj sa 3D televizorima koji su reklamirani kao sledeća velika stvar a na kraju se završilo neslavno. Shuhei Yoshida, direktor Sony Worldwide Studios odeljenja smatra da to u slučaj virtuelne relanosti ne može da se desi. On je potvrdio da pojedini korisnici imaju takav strah, da VR ne zadesi sudbina 3D televizora, ali ističe da je ovde situacija potpuno drugačija.
VR tržište će vredeti $16 milijardi
Izvor: ITsvet.com, 28.Jun.2015, 12:03
Virtuelna realnost beleži veliki porast popularnosti u ovom momentu, pri čemu su procene da će do 2020. godine vrednost tržišta virtuelne relanosti da dostigne vrednost od $15,89 milijardi. Oculus VR, Sony, HTC i Valve kao i Microsoft odnosno drugi proizvođači trenutno rade na razvoju VR hardvera...