Uticaj testova na prodaju igara

Izvor: ITsvet.com, 10.Jul.2010, 14:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uticaj testova na prodaju igara

Rukovodioci kompanija koje kreiraju i izdaju igre često naglašavaju važnost pozitivne kritike i recenzija na igre a nedavno istraživanje Electronic Entertainment Design and Research daje jedan od razloga zašto je to tako. Ova studija koja je merila kako recenzije o igrama utiču na percepciju kvaliteta igara, namera da se ona kupi kao i verovatnoću preporuke drugima može da bude značajno povećana pozitivnim kritikama. Studija je uključila 188 učesnika. Utvrđeno je da je grupa učesnika koja je prethodno pročitala pozitivnu recenziju igre imala nakon određenog vremena igranja mnogo bolje mišljenje od onih kojima je pre igranja saopštena loša kritika igre.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.