Uspešno održan Digital Day 2013

Izvor: B92, 15.Maj.2013, 16:18   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uspešno održan Digital Day 2013

U utorak 14. maja održan je Digital Day 2013, treću godinu za redom u Srbiji u Beogradu.

Po rečima priznatog blogera Ivana Minića, „IAB Serbia organizovala je centralni godišnji događaj u industriji digitalnog marketinga i oglašavanja”, ove godine na temu: oglašavanje u eri u kojoj korisnici koriste više od jednog ekrana istovremeno, tj multitasking. Posetioci su imali priliku da čuju neke od najvećih imena i eksperata u industriji pravljenja >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << digitalnog sadržaja i oglašavanja u Evropi i u Srbiji: Alison Fennah, Vladimir Aranđelović, Tom Bowman, Andy Chen, Adda Kirkili, Caroline Henne, Denis Tsarev, Rade Tričković, Srđan Erceg, Manuela Stamatović, Bojan Rendulić, Jovan Protić, Ivan Dimitrijević.

„Sa ponosom mogu da kažem da je uspešno održan još jedan Digital Day u Srbiji jer su gosti, predavači i panelisti bili još više angažovani. Ovakvim okupljanjima svi zajedno i aktivno učestvujemo u razvijanju digitalnog sadržaja u Srbiji, čime idemo u korak sa svetom i trendovima u svakoj industriji“ , izjavila je Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka IAB Serbia.

Gotovo svi predavači počeli su govor iznošenjem statističkih podataka o korišćenju interneta, tablet računara, android platformi i slično. Zatim se većina osvrnula na trend korišćenja društvenih mreža za vreme gledanja televizijskog programa, ili bilo kakvog drugog video sadržaja. Potrebu da podelimo utiske i informacije koje smo čuli i videli imamo svi, a danas je to omogućeno najviše putem Fejsbuka dok je najbrže putem Tvitera. Što se tiče upotrebe istovremeno više ekrana, čak 36% Srba je online dok gleda TV. Još jedna zanimljiva informacija je da je broj aktivnih Tviter korisnika u Srbiji je procenjen na 465.000, dok je ta brojka u slučaju Facebook-a 2.9 miliona.

U populaciji od 15 do 74 godine, 50% ljudi koristi Internet svakodnevno. Govornik Alison Fennah, zadužena za razvoj programa istraživanja i marketinga u okviru IAB Europe je sa nama podelila najzanimljivije statistike iz godišnjih istraživanja koje IAB Europe sprovodi, čiji smo od skoro i mi deo. Istraživanje govori da u Evropi u proseku oko 20% novca za oglašavanje odlazi u digital, a na grafikonu zemalja mi smo u poslednje tri, gde je taj procenat oko 7%, sa nama su Rumunija i Grčka, a lider je UK sa više od 35%.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.