
Izvor: B92, 10.Maj.2020, 11:01
Streaming plaforma širi posao: Radi se na rijaliti emisijama
Amazon radi na interaktivnijim igrama za striming, kao i na izdavanju vlastitih premijum naslova poput Crucible i New World, ali šta još može da razdvoji Twitch na sve konkurentnijem striming tržištu?
Bloomberg izveštava da kompanija traži ponude za televizijske emisije "bez scenarija" ciljajući na muške igrače između 18 i 24 godine, i uopšteno starosnu grupu od 18 do 24 godine.
Prema dokumentu koji su videli iz Bloomberg-a, a koju prenosi PC Press, reč je >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << o gejmerskim emisijama, dejting emisijama ili talk-show emisijama koje mogu da se proizvedu za budžet od 50.000 do 250.000 dolara nedeljno.
To bi trebalo da stvori nešto bolje od vašeg prosečnog video podkasta na YouTube-u ili Zoom četa sa više prozora, ali nije u novčanom rangu većine tradicionalnih emisija.
Očigledno je da uključiti PS4 i Playroom nije dovoljno ovih dana, ali Amazon je spreman da plati za sadržaj koji će gledaoce da zadrži na platformi čak i ako nisu fokusirani na gejming zvezde za koje se toliko kompanija bori, zaključuje.