STVARI ZA RAZMATRANJE: 5 digitalnih trendova koji će obeležiti 2020. godinu

Izvor: SrbijaDanas.com, 27.Dec.2019, 23:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

STVARI ZA RAZMATRANJE: 5 digitalnih trendova koji će obeležiti 2020. godinu

Očekuje se da će se internet znatno promeniti u narednoj godini...

Internet će se u narednoj godini znatno promeniti, a to će najviše uticati na velike kompanije koje su do sada imale dobre strategije oglašavanja.

U doba digitalne revolucije sve se menja neverovatnom brzinom, pa će mnoge stvari koje su danas popularne već sutra biti zastarele. Sajt eMarketer, na osnovu dešavanja u ovoj godini, je napravio izveštaj o digitalnim trendovima koje bi trebalo ispratiti >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << u 2020. godini.

Podaci su prikupljeni na osnovu ponašanja korisnika interneta i ukazuju na to da će u budućnosti dosadašnje marketinške strategije postepeno slabiti, a da će na njihovo mesto doći vrednost, transparentnost i personalizovani sadržaj, koji će biti od vitalnog značaja za opstanak kompanija, prenosi Business Insider.

Kako zahtevi korisnika utiču na digitalno oglašavanje, od presudnog je značaja da se prate njihove potrebe. Prema trenutnim predviđanjima, ovih pet trendova obeležiće godinu koja je pred nama.

1) Glasovne komande

Tehnologija glasovnih komandi će uznapredovati i potisnuti dosadašnje načine pretrage sadržaja na internetu.

2) Googleova konkurencija postaje jača

Google će ostati dominantna platforma za pretraživanje interneta, ali neki korisnici će se prebaciti na druge pretraživače, što u narednim godinama može da izazove probleme za ovu kompaniju.

3) Onlajn servisi potiskuju klasičnu televiziju

Tradicionalni TV servisi ostaće bez gledalaca zbog onlajn servisa kao što su Netfliks i Hulu, zbog čega će oglašivači morati da promene svoje strategije.

4) Korigovanje pravila o privatnosti korisnika

Pitanja privatnosti, o kojima se skoro konstantno govori u vestima i na društvenim mrežama, dovešće do toga da platforme promene svoju dosadašnju praksu prikupljanja podataka svojih korisnika, pa će stavke koje široki auditorijum ne prihvata morati da budu korigovane.

5) Broj korisnika Facebooka se smanjuje

Korisnici Facebooka će nastaviti da iščezavaju i oglašivači će morati da krenu za njima kako bi zadržali publiku.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.