Na klik do kupca 25. septembra u zlatiborskom kraju

Izvor: ItRešenja.com, 22.Sep.2019, 17:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Na klik do kupca 25. septembra u zlatiborskom kraju

Prva jesenja besplatna edukacija „Na klik do kupca“ zakazana je za 25. septembar, a grad domaćin je Užice. Edukaciju organizuje Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ u saradnji sa Regionalnom razvojnom agencijom Zlatibor, a održaće se u sali Regionalne komore Užice, ulica Dimitrija Tucovića 52, zgrada Grada Užice. Program edukacije počinje u 10 časova. Edukacija je besplatna, ali su prijave putem adrese e-pošte [email protected] zbog ograničenog broja mesta obavezne.
>> Pročitaj celu vest na sajtu ItRešenja.com << />
Tokom četiri sata predavanja okupljeni privrednici, predstavnici mikro, malih i srednjih preduzeća, imaće prilike da se upoznaju sa značajem upotrebe interneta u poslovanju, važnim koracima koji se prave pri uspostavljanju adekvatnog internet prisustva ali i načinima da iskoriste digitalne alate za razvoj svoje firme.

Ivana Ćirković, konsultant sa desetogodišnjim iskustvom u oblasti digitalnog marketinga i PR-a, internacionalni predavač i sertifikovani trener svetske Digital Communication Network organizacije, sertifikovani SEO copywriter, govoriće o digitalnoj transformaciji i njenoj primeni u poslovanju. Predrag Milićević, rukovodilac Sektora marketinga i komunikacija u RNIDS-u, govoriće o tome kako pravilno uspostaviti poslovno prisustvo na internetu. Njegovo predavanje će razvejati iluziju da postoji vrsta posla koju je nemoguće predstaviti na globalnoj mreži i ukazaće na to koji i kakvi domeni su miljenici pretraživača.

Dijana Milutinović, saradnica za marketing i komunikacije RNIDS-a, govoriće o tome kako je oglašavanje na internetu promenilo pravila igre i omogućilo manjim firmama da svom poslovanju pribave vidljivost na tržištu i kako da preduzeća izaberu odgovarajuće kanale komunikacije sa svojim kupcima. Aleksandar Radukin, Digital Performance menadžer i suosnivač kreativne digitalne agencije Homepage, specijalista za performans oglašavanje, projektovanje prodajnih levaka, primenu “mashine learning” sistema, sertifikovani Google i Facebook partner govoriće o budućnosti prodaje preko društvenih mreža i o tome da li je Facebook oglašavanje bacanje para, kao i o konceptu prodajnog levka i kako se zapravo meri uspeh i tumače metrike.

Nastavak na ItRešenja.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ItRešenja.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ItRešenja.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.