Menja se način merenja jačine grafika

Izvor: ITsvet.com, 27.Apr.2013, 14:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Menja se način merenja jačine grafika

Godinama je u igrama broj kadrova koji se prikazuju u sekundi bio najvažniji parametar koji je ukazivao koliko je neko grafičko rešenje dobro. Međutim, razvojem grafičkih rešenja i kreiranjem kartica koje imaju veliki broj grafičkih procesora pojavila se potreba da se jave neki drugi pokazatelji koliko je neko grafičko rešenje bolje ili lošije od drugog. Ako imate single GPU karticu i multi GPU konfiguraciju i broj kadrova je zaključan na 30 u oba slučaja možete videti da kod dual GPU kartice se menjaju kadrovi uz brze update-ove slike, koji se zatim usporavaju i tako u krug. Sa druge strane, single GPU konfiguracija vrši prelazak sa kadra na kadar po istoj brizi uvek.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.