Loša tehnička podrška

Izvor: ITsvet.com, 16.Jul.2010, 15:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Loša tehnička podrška

Korisnici kada kupuju laptop računare često bivaju privučeni reklamnim trikovima proizvođača koji nude produženu garanciju kao i sveobuhvatnu tehničku podršku 24 časa dnevno. Stvarnost je ipak nešto drugačija. I dok sa garancijama korisnici imaju koliko toliko uspeha obzirom da su one pisani dokumenti i da njihovim nepoštovanjem proizvođači mogu da imaju velike probleme, tehnička podrška je sa druge strane prilično mršava. U suštini na osnovu poslednjih istraživanja zaključuje se da su korisnici u najvećem broju slučajeva prepušteni sami sebi i svojim veštinama odnosno sreći da u slučaju određenog problema rešenje dobiju od tehničke podrške.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.