Izvor: ITdogadjaji.com, 01.Mar.2011, 13:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako ne pisati saopštenje za medije
Sledi ček lista zdravog razuma za sve koji komuniciraju sa onlajn medijima, ili se tako osećaju. Tačka 1 – Skenirano saopštenje sa potpisom direktora u JPG formatu Ovo je prečica do trash foldera, a ukoliko je loše vreme može da ode i u spam. Dobro jutro, ovo je 21. vek, te vaš pokušaj reinkarnacije faks mašina nećemo podržati. Šta činiti? U idealnoj situaciji tekst saopštenja je umetnut i u telo emaila, i nalazi se u attachmentu u MS Word 2003 formatu. Znači, koristite .doc, nemaju svi Word 2007+. Ukoliko želite, zakačite i PDF, ali .doc mora da postoji, jer omogućava jednostavan copy/paste. Detaljnije » Dodaj komentar »
Nastavak na ITdogadjaji.com...