Izvor: ITdogadjaji.com, 01.Mar.2011, 13:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako ne pisati saopštenje za medije

Sledi ček lista zdravog razuma za sve koji komuniciraju sa onlajn medijima, ili se tako osećaju. Tačka 1 – Skenirano saopštenje sa potpisom direktora u JPG formatu Ovo je prečica do trash foldera, a ukoliko je loše vreme može da ode i u spam. Dobro jutro, ovo je 21. vek, te vaš pokušaj reinkarnacije faks mašina nećemo podržati. Šta činiti? U idealnoj situaciji tekst saopštenja je umetnut i u telo emaila, i nalazi se u attachmentu u MS Word 2003 formatu. Znači, koristite .doc, nemaju svi Word 2007+. Ukoliko želite, zakačite i PDF, ali .doc mora da postoji, jer omogućava jednostavan copy/paste. Detaljnije » Dodaj komentar »

Nastavak na ITdogadjaji.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITdogadjaji.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITdogadjaji.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.