IntegracIAA 2016 — konferencija o neuromarketingu ove subote u Beogradu

Izvor: ITdogadjaji.com, 19.Maj.2016, 13:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

IntegracIAA 2016 — konferencija o neuromarketingu ove subote u Beogradu

U subotu 21. maja u 11 časova u Galeriji Progress sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) organizuje IntegracIAA konferenciju pod sloganom: Participate & Upgrade.



IAA Srbija već petu godinu zaredom ovim edukativnim događajem okuplja mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti.

Prisutni će biti u prilici da čuju >> Pročitaj celu vest na sajtu ITdogadjaji.com << predavanja iz oblasti neuromarketinga koja poslednjih godina izaziva veliku pažnju cele struke. S obzirom na količinu informacija sa kojima se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju.

Za razliku od tradicionalnih metoda kao sto su ankete i istrazivanja slicnog tipa, methode neuromarketinga se zasnivaju na naucnim principima koji pokazuju kako ljudi stvarno razmisljajau i odlucuju, njihove motivacije, potrebe, i podrazumevaju procese mozga kojih nismo svesni. Neuromarketing kao takav nije novi marketing vec nova metoda u istrazivanju marketinga. Ako zelite praktican savet kako da poboljsate UX, kreirate proizvod ili uslugu, promenite poslovanje ili poboljsate brend – to je to.

Program su svojim predavanjima podrzali sledeci renomirani predavaci:

Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes;

Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi?

Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima;

Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka,

Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.

Sonja Špikić, član Boarda Young Professionals, ističe da je IntegracIAA najvažniji i najveći godišnji događaj Sekcije i da predstavlja odličnu priliku za unapređenje mladih ljudi iz struke, ali mogućnost da se međusobno upoznaju i razmene iskustva.

Verujemo da će ovogodišnja tema izazvati veliko interesovanje među mladim ljudima i da smo napravili odličan izbor predavača. IntegracIAA već ima status događaja koji ne treba propustiti zbog kvalitetnog sadržaja, ali i dobre i pozitivne atmosfere

Ulaz je slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na linku.

Sekcija Young Professionals predstavlja deo IAA Serbia od 2011. godine. Okuplja mlade ljude do 30 godina koji su već zakoračili u svet marketinških komunikacija ili se za to pripremaju kao apsolventi na fakultetima na kojima se izučava marketing. Srpski ogranak IAA jedan je od najaktivniih I najperspektivnijih u okviru IAA mreže.

Autor: ITD Ekipa

Nastavak na ITdogadjaji.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITdogadjaji.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITdogadjaji.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.