Igre nisu odgovarajuće tržište za VR

Izvor: ITsvet.com, 28.Jul.2015, 13:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Igre nisu odgovarajuće tržište za VR

Tržište virtuelne relanosti raste, ali i dalje postoji određeni stepen konfuzije šta bi to pomoglo da se poveća interesovanje za ovim segmentom tržišta. Inicijalni znaci su ukazivali na tržište igara, ali VR pioniri navode da postoje mnogo praktičnije i važnije primene virtuelne realnosti. Kako kaže Jeremy Bailenson, osnivač Virtual human Interaction lab video igre nisu odgovarajuće tržište za virtuelnu realnosti. Naročito kada je reč i visoko nasilnim igrama. Da li zaista želite da imate osećaj kako se krv sliva po vama, kaže ovaj pionir VR tržišta. On je takođe istakao da ne smatra da virtuelna realnost treba da se korisiti satima u istom danu.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.