Bing vs. Google

Izvor: ITsvet.com, 16.Jun.2009, 16:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Bing vs. Google

Kompanija Microsoft je izlgeda rešila da makar delimično promeni stvari kada je u pitanju tržište internet pretrage. Naime, njen novi engine za pretragu Bing je za samo dve nedelje postojanja na tržištu uspeo da obezbedi 11.1% tržišnog udela, dok je najmanje 15.5% korisnika isprobalo Bing barem nekoliko puta. Ovo su više nego dobre cifre imajući u vidu činjenicu da je Bing vrlo kratko na tržištu. Ipak, ovako dobar start Bing-a ima određene veze i sa agresivnom reklamnom kampanjom obzirom da je Microsoft uložio $80 miliona na reklamnu kampanju za svoj novi engine za pretragu. Sa druge strane Google još uvek nema razloga a brigu jer suvereno vlada internet pretragom.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.