AMD i DirectX 12 optimizacija

Izvor: ITsvet.com, 01.Apr.2015, 14:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

AMD i DirectX 12 optimizacija

AMD je radio veoma blisko sa kompanijom Microsoft na nastupajućem DirectX 12 API-ju sa ciljem kreiranja nečega što se naziva Asinhroni Shaderi, koji su efikasniji način za manipulisanje zadacima. U DirectX 11 verziji raspoređivanje sinhronih zadataka je rađeno sa multithreader grafikom sa pre-pražnjenjem i prioritetizacijom. U okviru DX12 Asinhroni Shaderi obezbeđuju asinhronu višeniznu grafiku sa pre-pražnenem i prioritetizacijom. Asinhorni računarski engine-i (ACE) na AMD GCN baziranim GPU će raditi raspoređivanje zadataka, popunjavajući prazna mesta u jednom redu zadacima iz drugog. U okviru AMD GCN GPU, svaki ACE može da upravljanja sa do osam redova.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.