Izvor: B92, 18.Apr.2021, 14:25

4 načina da obezbedite lojalnost klijenata putem konverzacionog korisničkog interfejsa

4 načina da obezbedite lojalnost klijenata putem konverzacionog korisničkog interfejsa

Verna mušterija je srećna mušterija! Ne samo da takve mušterije više troše, već je jeftinije i privući ih. Kaže se da je pet puta skuplje privući novog kupca nego zadržati postojećeg – i ne samo to. Gubitak mušterije poguban je i po reputaciju,jer je mnogo verovatnije da će ljudi govoriti o lošem korisničkom iskustvu nego o dobrom. Šta biste vi pre podelili sa svojim prijateljima: iskustvo s korisničkim servisom u kojem je sve proteklo glatko, ili ono u kojem ste ogorčeno čekali satima, samo da vam se na kraju niko ne bi javio?
autor: Kristina Konstandače, Direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber
Kako bi korisnici ostali uz vas, neophodno je da korisnička podrška...

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.