Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Dec.2020, 11:59

Tačija u zatvor oterao izveštaj Vilijamsona, ne Martija

Tačija u zatvor oterao izveštaj Vilijamsona, ne Martija

Advokat Tom Gaši izjavio je da je bivšeg predsednika privremenih prištinskih institucija Hašima Tačija i druge u zatvor poslao izveštaj bivšeg tužioca na Kosovu Klinta Viliamsona i ponudio nagradu od 10.000 evra za svakog poslanika koji mu donese izveštaj.

On je optužio poslanike u kosovskoj skupštini da nikada nisu pročitali iztveštaj Klinta Vilijamsona, prenosi portal Reporteri.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine <<
"Izveštaj koji je Hašima Tačija i ostale poslao u zatvor nije izveštaj Dika Martija, to je izveštaj Klinta Vilijamsona, koji naši poslanici nikada nisu pročitali. Onaj koji ga je pročitao i koji ga ima, neka ga donese sutra do mene u moju kancelariju u centru Prištine. Ne dajem mu puno novca osim 10 hiljada evra. Ali ne poštom, već lično”, rekao je Gaši.

Vilijamson bio je glavni tužilac Specijalnog tima Evropske unije za zločine na Kosovu od 1999. godine, formiranog nakon izveštaja bivšeg izvestioca Saveta Evrope Dika Martija, koji je vođe tzv. OVK doveo u vezu sa teškim zločinima i trgovinom organima.

Pre šest godina, Vilijamson je tvrdio da nije našao dokaze za pokretanje optužnice za trgovinu organima, ali i da su pribavljeni dokazi dovoljni za pokretanje optužnica.
Pogledaj vesti o: Autonomna pokrajina Kosovo i Metohija

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti

Gaši: Tačija u zatvor nije oterao izveštaj Dika Martija, već bivšeg tužioca na KiM, nudim 10.000 EVRA za taj dokument

Izvor: Blic, 03.Dec.2020

Advokat Tom Gaši izjavio je da je bivšeg predsednika privremenih prištinskih institucija Hašima Tačija i druge u zatvor poslao izveštaj bivšeg tužioca na Kosovu Klinta Viliamsona i ponudio nagradu od 10.000 evra za svakog poslanika koji mu donese izveštaj.

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.