Kako na najbolji način promovisati biznis?

Izvor: Soko-zabava.info, 31.Jan.2018, 15:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako na najbolji način promovisati biznis?

Ne može se svaki biznis promovisati na isti način. Promovisanje biznisa i načina na koji ćete to raditi zavisi od toga čime se baviti, koja je vaša ciljna grupa, koliko je široka ta ciljna grupa, koja oblast je u pitanju i još mnogo sitnica. Kada je u pitanju bilo koji biznis treba da imate u vidu jednu stvar, a to je da plaćene reklame uvek treba da budu poslednja opcija. Predstaviti svoj biznis kroz različite kanale, a da potencijani korisnici ne shvate da se radi o reklami, je zapravo >> Pročitaj celu vest na sajtu Soko-zabava.info << najveći uspeh, koji možete postići.

Većina biznisa se može promovisati na društvenim mrežama. Pod tim se podrazumeva promovisanje na instagramu, promovisanje na fejsbuku, tviteru. Formula je sledeća – važno je imate profile na više društvenih mreža kako biste privukli što veću publiku. Ipak, to ne mora uvek da bude slučaj. Na primer, morate da ustanovite gde se nalazi vaša ciljna grupa. Da li je ona na tviteru, instagramu ili fejsbuku. Ukoliko je na instagramu, onda se fokusirajte na tu društvenu mrežu i krenite da je istražujete u cilju povećanja vidljivosti vašeg brenda. Nemojte da se opterećujete drugim društvenim mrežama ukoliko vam one ne donose baš neki publiku, odnosno potencijalne kupce. I na društvenim mrežama postoje određna pravila. Ne treba kačiti mnogo slika u toku dana, ali pogrešno je da kačite i jednu sliku u sedam dana. Treba pronaći balans.

Brendiranje automobila se i dalje smatra odličnim načinom da promovišete vaš biznis. Vi na taj način promovišete biznis gde god da se pojavite. Pa sve i da samo stojite parkirani danima na nekom malo prometnijem mestu vrlo je moguće da ćete privući potencijalne kupce. Ipak, treba da se trudite da se što više vozite tim automobilom. Ono što je jako važno u ovom slučaju jeste da reklama bude što krupnija. Što je krupnija reklama to će je više ljudi primetiti. Boja automobila takođe treba da bude upečatljiva i trebalo bi da imate nešto što je vrlo zanimljivo i što privlači pažnju, neki čudan detalj, neku smešnu poruku i slično.

Štampa flajera takođe može da se pokaže kao dobra opcija. Čini se da je ovaj način zastareo, ali ukoliko osmislite dovoljno dobar flajer, onda ste već uradili dobar posao. Na primer, možete osmisliti akciju, koja bi uključivala omogućavanje popusta svima onima koji se u vašoj radnji pojave sa tim flajerom. Ili obezbedite poklončiće za sve one koji su putem flajera došli do informacije o vama. Dakle, štampa flajera može jako dobro da se pokaže, baš kao i štampa vizit karti, samo ukoliko ste dovoljno kreativni i domišljati. Najpraktičnija i najtraženija veličina flajera je A6. Razlog tome jeste isplativost i lakoća u nošenju. Ukoliko se odlučite za ovu varijantu, detaljnije se možete informisati i na ovoj stranici.

Nakon što završite sa štampom vizit karti, trudite se da ih ostavljate na što više mesta. Bilo gde. Nikada se ne zna gde ta vaša vizit karta može da završi. Uvek štampajte vizit karte u većim količinama i nikada nemojte da dozvolite da one samo „skupljaju prašinu“. Dobro bi bilo da pre štampe vizit karti napravite neke zanimljive ideje, odnosno da osmislite nekoliko opcija. U koprinici odštampajte više vizit karti, čisto da vidite kako one izgledaju i uživo. Tek onda možete da se odlučite koja je opcija najbolja i tek tada odbravate štampu vizit karti u većem broju.

Nastavak na Soko-zabava.info...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Soko-zabava.info. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Soko-zabava.info. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.