
Izvor: DIA.rs, 12.Jun.2011, 09:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
“Infused with Imagination”
Poznati džin “Bombay Sapphire”, čiji je distributer kompanija “Bacardi”, nedavno je ponovo zaokupio pažnju javnosti visokobudžetnom reklamnom kampanjom koja će trajati mesecima i koja je organizovana iz nekoliko celina.
Inače, “Bombay Sapphire” je prilično popularna vrsta džina u Velikoj Britaniji i SAD-u čiji naziv vodi poreklo iz vremena dok je Indija bila pod britanskom vlašću kada je pronađen safir naziva “Zvezda Bombaja” koji je danas izložen >> Pročitaj celu vest na sajtu DIA.rs << u poznatom muzeju Smitsonian.
Reklamna kampanja nosi naziv “Infused with Imagination” (Pokrenut maštom) i u početnoj fazi uključuje veoma zanimljivo umetničko delo koje je kreirao londonski ilustrator Jerin Tong (Yehrin Tong).
Instalacija korištena kao scenografija za reklamu je zapravo neobično trodimenzionalno delo u čijem se sastavu nalazi nešto više od 75,000 kristala, gde je bilo potrebno oko 2,500 časova kako bi bilo kreirano. Instalacija se sastoji od nekoliko ilustrovanih panela gde se prava magija ogleda ukoliko se delo posmatra samo iz jedne određene tačke.
Umetnik je želeo pokazati kako je danas već poznata flaša ovog pića zapravo izvor mašte koji se materijalizuje od hiljada kristala koji oblikuju određene simbole poput lava, pauna i feniksa koji se mogu videti ukoliko se posmatrač pažljivije zagleda. Lav simboliše ponos, snagu i luksuz, dok paun simboliše razmetljivost, eleganciju i egzotiku. Na kraju, feniks simboliše konstantno rađanje novih ideja i inovacije koje proizilaze jedna iz druge.
www.youtube.com/watch?v=wkx6C6MjA44
www.youtube.com/watch?v=NwfooPszn00
Ocenite članak
Ocenite članak: Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.
(C) DIA.RS
Veb sajt www.dia.rs zadržava pravo na objavljeni tekst, koji se ne sme kopirati bez saglasnosti autora. Objavljene slike pripadaju njihovim autorima ili pomenutim arhitektonskim studijima i nisu u vlasništvu sajta www.dia.rs.
www.dia.rs