
Izvor: Nezavisne Novine, 19.Mar.2018, 21:36 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zašto je logo Facebooka i Twittera plave boje?
Različite boje stvaraju različito raspoloženje kod ljudi kada ih gledaju.
Zato mnoge kompanije pridaju veliku pažnju njihovom odabiru, a Facebook nije nikakav izuzetak.
Pogledajte kako sve boje mogu da utiču na nas i zašto određene kompanije baš biraju njih:
1. Crvena se tradicionalno vezuje za ljubav, energiju i intenzitetom. Zbog toga brojne reklame za automobile, ili bilo šta što ima veze sa ljubavi, koriste neku nijansu ove boje, >> Pročitaj celu vest na sajtu Nezavisne Novine << prenosi "Telegraf.rs".
2. Žuta se koristi za stvari kojima prenosimo radost, pažnju ili intelekt. Ova boja je odlična u skretanju pažnju. Međutim, ona nije dobra za pozadinu aplikacije jer može da dovede do umaranja očiju.
3. Zelena je povezana sa svježinom, bezbjednošću i rastom. Zato najveći broj proizvoda koji su povezani sa prirodom, zdravom hranom i sličnim stvarima ima ovu boju na sebi.
4. Plava iskazuje stabilnost, povjerenje i spokoj. Zato i nije veliko iznenađenje zašto su Facebook i Twitter odlučili da izaberu ovu boju za svoj logo.
5. Ljubičasta se vezuje za nešto plemenitog porijekla, bogatstvo i ženstvenost. Ova boja najčešće se koristi na proizvodima namijenjenim ženama, kao i luksuznim dobrima.
Nastavak na Nezavisne Novine...