Tviter menja izgled profila korisnika

Izvor: Blic, 09.Apr.2014, 11:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tviter menja izgled profila korisnika

Društvena mreža Tviter, koja planira da ima više od 240 miliona korisnika, uvodi novi izgled profila s većim fotografijama i veću korisničku kontrolu stranica, čime sve više podseća na Fejsbuk.

Kao deo promena u narednih nekoliko nedelja, korisnici će na svom nalogu imati veće banere kao na Fejsbuku, moći će da istaknu na vrh koja im je interensantna tema tog dana, a same poruke (tvitovi) od drugih korisnika >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << biće blago uvećane.

Međutim, te promene će biti aktuelne samo kada korisnik Tvitera koristi svoj nalog preko interneta, ne preko mobilnog telefona.

Tviter je saopštio da je u februaru imao oko 240 miliona korisnika, dok ih konkurentni Fejsbuk ima 1,23 milijardi širom sveta.

Tviter je besplatna onlajn društvena mreža i mikro-blog usluga koja omogućava svojim korisnicima da šalju svoje i čitaju tuđe mikro-tekstualne poruke - tvitove, ograničene na 140 slovnih mesta (karaktera).

Od marta 2009. godine, Tviter je zabeležio veliki rast popularnosti u svetu i često ga opisuju kao "internetski SMS" .

Najčitanije SADA:

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

Strategija Twittera: da li konačno izgleda kao društvena mreža?

Izvor: Economy.rs, 09.Apr.2014

U skladu sa opštim trendom za što većim brojem fotografija i multimedije na profilima društvenih mreža, Twitter je ponovo redizajnirao izgled web profila korisnika, koji podseća na najvećeg konkurenta, Facebook.

Nastavak na Economy.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.