Izvor: Blic, 09.Apr.2014, 11:09 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tviter menja izgled profila korisnika
Društvena mreža Tviter, koja planira da ima više od 240 miliona korisnika, uvodi novi izgled profila s većim fotografijama i veću korisničku kontrolu stranica, čime sve više podseća na Fejsbuk.
Kao deo promena u narednih nekoliko nedelja, korisnici će na svom nalogu imati veće banere kao na Fejsbuku, moći će da istaknu na vrh koja im je interensantna tema tog dana, a same poruke (tvitovi) od drugih korisnika >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << biće blago uvećane.
Međutim, te promene će biti aktuelne samo kada korisnik Tvitera koristi svoj nalog preko interneta, ne preko mobilnog telefona.
Tviter je saopštio da je u februaru imao oko 240 miliona korisnika, dok ih konkurentni Fejsbuk ima 1,23 milijardi širom sveta.
Tviter je besplatna onlajn društvena mreža i mikro-blog usluga koja omogućava svojim korisnicima da šalju svoje i čitaju tuđe mikro-tekstualne poruke - tvitove, ograničene na 140 slovnih mesta (karaktera).
Od marta 2009. godine, Tviter je zabeležio veliki rast popularnosti u svetu i često ga opisuju kao "internetski SMS" .
Najčitanije SADA:
Strategija Twittera: da li konačno izgleda kao društvena mreža?
Izvor: Economy.rs, 09.Apr.2014
U skladu sa opštim trendom za što većim brojem fotografija i multimedije na profilima društvenih mreža, Twitter je ponovo redizajnirao izgled web profila korisnika, koji podseća na najvećeg konkurenta, Facebook.