Izvor: Vesti-online.com, 27.Mar.2012, 22:06 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tradicionalni mediji i dalje neprikosnoveni
Tradicionalni mediji (televizija, novine i radio) i dalje su najefikasniji način komuniciranja sa javnošću, u odnosu na komuniciranje na društvenim mrežama kao što su Fejsbuk i Tviter, pokazali su rezultati istraživanja o komunikacijama agencije Kečum.
Kako se navodi u saopštenju, svetska agencija za odnose sa javnošću Ketčum istraživanje je radila na 3.700 ispitanika u SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Nemačkoj, Španiji, Poljskoj, Ujedninjenim Arapskim Emiratia, >> Pročitaj celu vest na sajtu Vesti-online.com << Južnoj Africi, Indiji, Kini i Singapuru.
"Uprkos neverovatnoj ekspanziji društvenih mreža poslednjih godina, ljudi i dalje najbolje reaguju na tradicionalne načine komunikacije, doživljavajući ih kao prirodnije i pristupačnije", kazala je direktorka Kečumove agencije u Srbiji Ljiljana Boljanović.
Ona je naglasila da ohrabruje podatak da čak 84 odsto ispitanika ocenjuje komunikaciju kao jedan od najbitnijih faktora kada je u pitanju vođstvo, bilo da je ono političko ili poslovno. Prema rezultaima istraživanja, za 50 odsto ispitanika kontakt "lice u lice" je najverodostojniji način komunikacije i to vođe čini najuverljivim, a slede govori na televiziji - 43 odsto, radiju - 41 odsto i štampanim medijima - 38 odsto.
Pojavljivanje lidera na blogovima verodostojnim je ocenilo 20 odsto ispitanika, na Fejsbuku njih 16 odsto, u oglasima 13 odsto, a na Tviteru samo osam odsto. Rezultati istraživanja, kako se dodaje u saopštenju, pokazali su i to da su Amerikanci i Evropljani nezadovoljniji političkim vođama nego stanovnici zemalja u razvoju, a oko 25 odsto ispitanika izjavilo je da su poslovni lideri uspešniji od političara i verskih vođa.
Nastavak na Vesti-online.com...