Regionalni medijski festival: Javna televizija - sluga ili gospodar javnosti?

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 19.Sep.2008, 18:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Regionalni medijski festival: Javna televizija - sluga ili gospodar javnosti?

ROVINJ - Internet stranicu za ličnu promociju Fejsbuk aktivno u svetu koristi 100 miliona ljudi pa tako evropski korisnici na toj stranici dnevno provode 87,6 miliona sati, a na srednjem istoku 49,7 miliona sati, rekao je direktor Fejsbuka za Evropu Blejk Čendli.

Govoreći na prvom regionalnom medijskom festivalu "Vikend medija festival" koji je počeo u Rovinju u četvrtak.

Čendli je rekao da je optimalno vreme za korišćenje Fejsbuka 30 minuta >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << dnevno ali, dodao je, ljudi uvek imaju pravo izbora - da nastave ili da se isključe.

Prvi regionalni "Vikend medija festival" koji će trajati do 21. septembra okupio je 1000 učesnika iz svih zemalja bivše Jugoslavije i okruženja.

Značajna pažnja pripala je panel raspravi na temu "Javna televizija sluga ili gospodar javnosti" u kojoj su učstvovali direktori javnih TV servisa Srbije i Hrvatske Aleksandar Tijanić i Vanja Sultić.

Tijanić je ocenio da je najdublji problem i Srbije i Hrvatske to što prosečan Srbin ili Hrvat dnevno pored "malog ekrana" provodi pet sati dnevno.

"Svi su izgledi da će se ta minutaža povećati zbog dubine krize u društvu jer između dubine krize i gledanosti TV programa je znak jednosti. Što je veća kriza veća je gledanost TV-a", ukazao je direktor srpskog javnog servisa- RTS-a.

Sutlić je rekao da sadržaj koji nudi javni servis mora biti u funkciji boljih vrednosti što će značiti model opstanka javnih televizija.

"Razlika u javnom i komercijalnom servisu je da se komercijalna televizija obraća potrošačkoj većini dok se javne televizije obraćaju celom stanovništvu", naveo je on i zaključio da javni servisi imaju perspektivu.

Prvi regionalni vikend festival ponudio je lepezu tema među kojima su mobilno oglašavanje, internet radio, internet oglašavanje, kao svi vidovi komunikacije kao fenomeni društva.

Zamišljeno je da ovaj festival postane mesto susreta i razmene iskustava o novim trendovima u regionalnoj komunikaciji.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Čendli:Fejsbuk koristi 100 miliona ljudi

Izvor: Kurir, 19.Sep.2008

ROVINJ, 19. septembra (Tanjug) - Internet stranicu za ličnu promociju Fejsbuk (Facebooka) aktivno u svetu koristi 100 miliona ljudi pa tako evropski korisnici na toj stranici dnevno provode 87,6 miliona sati, a na srednjem istoku 49,7 miliona sati, rekao je direktor Fejsbuka za Evropu Blejk Čendli....

Nastavak na Kurir...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.